Dagen som gått

Då var det måndag igen. En bra måndag skulle jag säga, vaknade av att solen sken och vädret var hur skönt som helst, tror ni våren är på gång? Jag hoppas ju verkligen det kan jag säga er. Speciellt när mitt liv börjar vända till något gott!
 
Hur har er dag varit? Min började med att Jessica kom och hämtade mig, så åkte vi och lämnade en lapp och sedan åkte vi till Willys och handlade en sallad till lunch. Åt den och kollade på Admission, hann dock inte se hela vilket jag ska se vidare nu senare ikväll. Har varit ute på en power walk efter maten och gjort mina tränings övningar, kände att det blev för mycket med mitt choklad i helgen. Ligger och kollar på Carries Diaries just nu, sedan som sagt blir det att se klart filmen. Hoppas alla haft en super bra måndag!
Mitt liv | |
Upp