Snart helg!

Hur har er torsdag varit? Min har varit helt stressad än så länge. Egentlien vet jag inte varför, tror det är för det är så himla mycket som ska packas ner och jag vet ärligt inte var jag ska packa allting, så det slutar hela tiden med att jag bara ställer det på byrån och sen står det där. Så hela lägenheten är mest kaos, så det är nu man verkligen vill att tiden ska gå fort så man flyttar och får ordning på sitt rum.
 
Men det blev en del packning, tvättning och städning idag. Iallafall det som går. Håller dock fortfarande på lite grann medans jag väntar på mamma ska komma hem, så vi ska ta oss en runda tillsammans innan jag går hem till pappa. Ikväll ska jag se det nya avsnittet av Pretty Little Liars, och sen är det ju Ravenwood på tv. Hörde att det skulle sluta efter 10 avsnitt, vilket är sjukt tråkigt för de var en jätte bra serie och sen lär man väl inte få veta de man vill veta. Ha en bra fortsatt dag!
 
Mitt liv | |
#1 - - Joy Wagner:

Tröjan som du har på dig<3
Ha en fin kväll!


Intresserad av som finns i huvudet på en frisör och Fransextesionist? kika gärna in på www.msjoywagner.blogg.se
Skriver om allt från min vardag till min svaghet för skönhetsingrepp.

Massor av kärlek.

Upp