White wanted

Untitled #96
1. En snygg bustier, som passar till en kjol eller shorts, en perfekt klädesplagg att ha till sommaren! 2. Vita jeans, det är något jag verkligen behöver nu till sommaren, det är så himla snyggt! 3. Vita shorts, de är nog den enda färgen jag inte äger på ett par shorts, och det är också ett måste till sommaren och de ska köpas med! 4. Ett par låga converse, mina har gått i sönder och är slängda, så ett par nya behövs verkligen. 5. En hatt? Jag har alltid velat ha en sådan, det går att matcha och göra en outfit så snygg. 6. En ny plånbok är också ett nytt måste för mig, min är flera år gamal och denna från Michael Kors är en riktigt skönhet. 7. En vit skinn jacka eller bara en liten tjockare kofta, saknas också i min garderob. 8. Och till sist en vit lång klänning, jag älskar långa klänningar och långa kjolar. 
Mode & Skönhet | |
Upp