Bästa vänner

Denna tjejen, var ska jag börja? Jag har känt henne hela mitt liv, sen jag föddes. Vi har skrattat, vi har gråttit, vi har bråkat, vi har slåtts, vi har älskat men trots allt detta så är hon min bästa vän och hon kommer alltid vara det. Det kan gå dagar utan att vi snackar, det kan gå veckor utan att vi träffas, men vi vet ändå var vi har varandra. Hon är den jag kan ringa mitt i natten och hon faktiskt svarar, även fast hon tycker jag är lite små jobbig. Jag vet att hon älskar mig vad som än händer och jag älskar henne. 
 
 Jag saknar verkligen henne för den delen med, när vi bodde tillsammans den veckan i december,
fick jag tillbaka min bästa vän. Den vännen jag umgick med förrut. I LOVE YOU BABE!
| |
#1 - - Anonym:

Älskar dig mer än allt annat i världen!!! <3

#2 - - Anonym:

hörde att de va nån riktigt snygg kille som bodde hos dig i en veckas tid? Var de under samma vecka?

Svar: Fast han är inte så snygg dock, rätt medel måttlig om jag får säga det själv.
Linda Petersen Olsson

Upp