Hur har ert år börjat?

Nu har Jaunari månad snart gått, då undrar man ju, har året börjat som ni tänkt er? Har ni gjort det till ett alldeles super bra start?`Själv så började ju mitt år kanske inte som tänkt sig tyvärr av olika anledningar. Jag var lite ledsen, arg och förvirrad i början av året, men ärligt det har börjat försvinna nu. För att inte låta så deprimerad så var det ju lite love problem kan man ju säga haha och vem har inte haft det? Men det funkade att prata med nära och kära. Jag ville ju börja träna och bli nyttig direkt, men det blev några veckor in på det och nu är jag på min andra vecka och jag mår mycket bättre. Men året har ju bara börjat och du har 11 månader på dig att göra det till det bästa.  Nej men sa ju att detta året skulle bli mitt år, jag skulle vara glad hela tiden, jag skulle umgås mer med mina vänner, jag ska festa ha kul och sist men inte minst, få ett jobb och allting verkar lösa sig just nu, det känns verkligen som 2014 kommer bli mitt år!
| |
Upp