Tisdag morgon

Ni hittar klänningen här.
 
Just nu har Nelly 70% på Estradeur & Notion 1.3, klänningen ovan för är en av plaggen som har rabatten. Jag själv älskar den och skulle lätt köpt den om jag hade kunnat, men har ju som sagt lite shopping förbud. Passa på nu, erbjudandet gäller bara till 13:00 idag!
 
Igår startade en ny vecka och idag är det en ny dag! Har så mycket jag vill och förhoppningsvis ska ändra med bloggen om allting blir som jag vill. Ska också börja fota bra bilder och många, det är något jag måste bli bättre på! Ska även göra bra och bättre inlägg, alltså blogga mycket bättre om man säger så. Förresten, har ni fått snö hos er? Igår kom en hel del snö till oss, för min del är den ju typ en månad försenad, så nu vill man ju mest bara ha sommar. Dagens planer: Träna, Packa upp, Städa, Diska och Laga mat. Ha en bra tisdag!
Mitt liv | |
Upp