Detta tränings citatet

Känns som de blivit mycket onyttigt senaste tiden, fast åt bara en glass? Men mitt ny tänkande så tycker jag det är för mycket. Det är ändå rätt bara att jag tänkter så. Och sedan nu i helgen så slarvades det lite med de långa promenaderna, men de ska jag ta fatt i nu igen. Så nu ska jag ta en liten runda med Ludde, tog den stora rundan innan och sedan ska jag ta och göra mina tränings övningar som jag inte gjort på flera dagar. Dåligt Linda! Dagen idag har varit rätt lugn. Vaknade i morse av att Felix spydde ner sängen, som tur är var mamma hemma som också är sjuk och tog hand om allting. Så Ludde och jag får vara hos pappa, så vi inte blir smittade. Idag börjar final veckan i Paradise Hotel och de ska lätt tittas på, någon annan som ska se? Vem tror ni kommer vinna och vem vill ni ska vinna? Själv hejar jag lite på Aina.
Mitt liv, Träning & Hälsa | |
Upp