Naglar

Vad jag saknar att ha mina påbyggda naglar. Jag hade ju dom i ungefär i 7 år och har varit utan dom nu i ett halv år kanske. Och ja jag saknar fortfarande dom varje dag, jag tror inte folk förstår egentligen. Men på byggda var ett beroende för mig, så tänk et dom som rökar och ska sluta, de blir ungefär lika jobbigt för dom. Låter väldigt konstigt, men så är det för mig! Mycket bättre beroende skulle jag säga.

Sen dessutom hatar jag neutrala naglar. Jag måste ha nagellack på mina hela tiden, men mitt nagellack åker av så himla fort och jag orkar inte sitta och måla dom varje dag då det tar en evighet för lacket att torka och jag har inte tålamodet att vänta. Och sen tycker jag inte det är så jätte snyggt när man har sina egna naglar och har dom så jätte långa eller olika jämna, eller de passar inte mig iallafall.
| |
#1 - - Fanny:

Älskar de svarta och vita!

Svar: Ja, visst är dom snygga!
Linda Petersen Olsson

Upp