This shoes

Dessa skor, vill verkligen ha dom! Tycker dom är så coola, jag använder inte sneakers så ofta, men man får en helt annan stil, även fast man skulle haft samma kläder som till ett par andra skor! Att skor kan göra så mycket. När jag då var på Triangeln, så såg jag ungefär ett par sånna här fast inte i Nike och billigare variant och funderar starkt på att köpa dom nu när jag börjar på Din Sko! 
Nytt / Vill ha | |
#1 - - Fanny Staaf:

Såå snygga!

Svar: Visst är dom!
Linda Petersen Olsson

#2 - - Elinore:

Dom är så sjukt snygga! Och extremt sköna :D

Svar: Ja de är dom! Gud vad bra :D
Linda Petersen Olsson

#3 - - felicia:

jag har dom, så snygga och sköna! :)

Svar: Härligt att höra att dom är sköna :)
Linda Petersen Olsson

#4 - - olivias | mode, foto & vardag:

så sjukt snygga är dom!

Svar: Visst är dom!
Linda Petersen Olsson

Upp