Bilder från när jag var liten

Tycker det är så kul att titta på gamla bilder från när man var liten, tänk att detta där har varit jag, den lilla människan. Här är åtta bilder från när jag var liten. Kan faktiskt inte förstå att det är jag. Tänk också så många minnen man har gjort som liten, som man inte ens minns! 


Idag har jag varit i farten igen, känner mig som en liten hemmafru, som går hemma dagarna och städar, diskar, tvättar och så vidare. Men snart blir det ändring på det som tur är, annars lär man väl bli förbekväm med att gå hemma, även fast det kan vara lite skönt så börjar det bli urtrist! Fick ta mig en grå och regnig runda med hundarna, usch måste köpa gymkort om inte vädret blir bättre snart! Sen tog jag mig en skönt dusch, med ansiktsmask och hårinpackning. Har precis varit ute med en kort runda med hundarna och mamma, och nu ska vi fortsätta packa, känner att jag inte vill stressa i slutet för jag inte packat er mina saker, bättre att börja i tid!
Mitt liv | |
Upp