Frågor om mig

Vart reste du sist - Utomlands, så Turkiet.
Vad lyssnar jag på just nu - Kids med Style Of Eye.
Kärleken är - Något som ska vara underbart, men är rent skit just nu.
Jag kommer alltid - Vara en omtänksam människa och tro det bästa om folk
Sist jag grät - Någon månad sedan kanske.
Min mobil är - Är en viktig sak i livet.
Innan jag går och lägger mig - Ligger jag och tittar på mobilen och smsar och ibland lyssnar jag på musik.
Jag vill verkligen - Ha ett bra, lyckligt och felfritt liv med familj och vänner.
Ler du ofta? - Ja jag tycker de faktiskt.
5 saker jag vill göra innan jag dör - Bott och jobbat utomlands, Skaffa en familj och man, Skaffa mig mitt dröm hus, Rest till olika länder och få uppleva det och få en tränad kropp som jag vill ha.
5 saker att vinna mitt hjärta - Charmig, Tar första steget, Snäll, Ge komplimanger och Självsäker
5 saker som skrämmer mig - Livet, Döden, Växa upp, Aggressiva männsikor och Fåglar

| |
Upp